Zenék / Mixek

Zenék / Mixek
Zenék / Mixek

2009. július 21., kedd

Hiányzol kicsíím :(


Hőn Szeretett Kitty-m sajnos beteg szabadságon van mivel 1 általam ismeretlen Eb elém ugrott és én jó állat védőként inkább kikerültem ... és megcsókoltam, a szél védőt miközben a kertünkbe nem éppen megszokott módon érkeztem meg... :D Most már ideje lenne hogy kész legyen .. mivel 3 hete már Szarrá unom magam... (Ijjé) :D
Viszont a kutyáknak azt üzenem, hogy következőleg nincs menekvés mert valamit valamiért.. nem érte meg kikerülni a fent nevezett "dögöt" na mind 1 ... Szerencsére megúsztam 1 halom anyagi
veszteséggel, pár zúzódással, 1 repedt orral, és 3 hét unalommal..



Egyéni vélemény : mekkora májerság az, hogy Németországban
az alkatrész gyárak, nyári szünetet tartanak mivel a németek nyáron,
ugye nyaralgatnak jól el vannak eresztve és nekem ezzel mi a bajom?
hát leszarnám ha nem kizárólag onnan kellene nekem 1
alkatrész amit le kéne gyártani "fiuk" sietni haza dolgozni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése