Zenék / Mixek

Zenék / Mixek
Zenék / Mixek

2009. július 19., vasárnap

Gondolatok, üzenetek, Idézetek Mostanában

" Mert nem az a tudás, ha valaki sokat olvas, sokat lát, sokat tapasztal, sokat érez, hanem az mikor mindezeket meg is érti ,, ®ŦĐ 2009


(Üzenet vkinek...) :P
Komolyan azt hiszed, hogy az amit másokból látsz amit másoktól tanulsz amit mások éreznek amit mások láttak és mások csináltak, (alkottak)
az a tiéd lehet? XD Utánozhatod
elhitettetheted a téged körülvevő agyilag kiapadt emberekkel akiket te barátnak nevezel, mert nevezel de csak mert nem vagy képes felfogni a szavak súlyát, ezek az emberek nem szeretnek, mert csak 1 tárgyat látnak benned lehet vannak jó pillanataid lehet néha elő adod magad csak az a baj hogy az nem hiteles
az az amit belőlünk loptál,
és a magadénak hiszed.
Te 1 program vagy, el tudod játszani utánozni azokat amik mások kreálnak másoknak (amit mi kreálunk) irigy vagy arra hogy mi képesek vagyunk alkotni
és erre büszkék vagyunk.
És attól hogy a sok megalázkodás után talán mostanra összekapartál valami elenyésző mennyiségű büszkeséget ne hidd azt hogy ettől okos is lettél vagy büszke (te lehetsz valamire is büszke?) sztem felejtős szóval maradj csak a kis (Álom életedben)amit beképzeltél magadnak és el is hitted de mindannyian tudjuk hogy te Csak 1 PROgRaM VAGY!!!!
!!!!!!
Jah és ne légy irigy arra aki tud boldog lenni. fogadd el és azt is hogy neked az hogy (boldogság) nagyon messze van

Te még csak most indultál el oda ahonnan én már visszatértem
te amikor még csak járni tanultál én már futottam
amikor láttál én már olvastam
mikor te gondoltál én már írtam
mikor sírtál én már nevettem.
®ŦĐ

Hinni nem elég tudni kell azt.
®ŦĐ

A Szavak súlyával pedig légy tisztában, mert akiket te barátnak nevezel azok csak a téged körülvevő ismerősök.

\\\"ne legyél irigy inkább szedd magad össze\\\

Hatalmam van, adni sokat tudok
de amit adok azt vissza is veszem ha nem érdemled meg
Hatalmam van mert beléd látok
azt is látom benned amit még
te se látsz önmagadban
Ha szembesítelek vele megrémülsz
és eldöntheted hogy ez most neked jó vagy rossz
Irányítalak, formállak
Ne tégy rosszat mert én rosszá kreállak
Nem szép dolog a bosszú de én ehez értek a legjobban
Gyorsan és fájdalmasan
nem fogod észrevenni csak már akkor mikor nincs előtted és ha már benne vagy nem tudsz kimászni..
®ŦĐ

Segítek... persze segítek.
de vajon megérdemled?
Komolyan venném
de vajon te akarnád?
Nem kérnék semmit cserébe.
de vajon megköszönnéd?
Megbíznék benned.
de vajon becsapnál?
Megbosszulnám.
de vajon túlélnéd?
®ŦĐ


Világok dőlnek össze nem érdekel nincs akadály sehol semmiben ha van valami amit szeretnél de nem tudod megszerezni 1 fasz vagy nem azt jeleni h lehetetlen nincs hanem szimplán nem akarod eléggé bármit bármikor bármi áron !!!!!!®ŦĐ


"Én Tudom ki vagyok, mit tettem, és mit fogok, honnan jöttem és meddig juthatok.. Van ami nem változik az hogy mindig igazam van."
®ŦĐ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése