Zenék / Mixek

Zenék / Mixek
Zenék / Mixek

2010. január 29., péntek

Hm Hm

MINDS


Elég rég volt már hogy írtam, most írok de nem azért ilyen témában amiben, mert hogy esetleg valamiféle lelki trauma ért volna a közelmúltban vagy mert lázadoznék ... szó sincs róla Relatív tökéletes életem van.

Téma : Szép lányok, vagy Kívül szép belül rohadt az alma?

Egyre inkább az üt vissza, az válik bennem megerősödötté, azt tapasztalom hogy,
azok a lányok akik a külső adottságaikkal tűnnek ki a mai társadalmunkban, nem Paris ról vagy K.Annácskáról beszélek mert, ők "színészek" jó színészek (üzletasszonyok) mások hiszékenységén és a bulvárlapokon gazdagodnak. én inkább azokról a jellegzetes csajokról beszélek akik ott vannak X-Y közösségi oldalakon, némelyik, Napiszaron...Stb (megsunáznád...Stb) kellenek persze az ilyen lányok oda ahol vannak, mert akkor ez az egész nem lenne kerek, mert ugye több ezer komment a képek mellett és a sok nyálcsorgató pöcskoszorú csávó "raj" arc akiknek a barátnőjét a számukra alkotott virtuális világ Szentesíti meg. és miután ugye ki is linkelik az úgymond "alfa-Csaj" adatlapját esélyt adva a barmoknak hogy, ott is a töménytelen szánalmas bók és gyenge szövegüket eleresztgethetik, annak aki ezt talán kiprovokálja és élvezi.

A Valóság:

Felállítottam magamban 1 statisztikát, mégpedig :

10% Tényleg valamire való, normális, tényleg oké.. de van már pasija

15% Szimplán Fake azaz lopja a képeket.

5% Még nem tudom :D

De a maradék 70% na ők Szerintem
.... mielőtt valaki elkezdene lázadozni h nem nem ez nem így van stb alaposan utánajártam megrágtam és kiköptem.

Na szóval az a maradék 70% Legalább 1 komplexussal rendelkezik, és ebbe nincs benne az ego
általában vagy Kissességi komplexus vagy családból eredendő egyéb más dolog ezt próbálják ellensúlyozni a külsőségekkel, az ilyeneknek a Bók a Kommentár olyan mint kecskének a káposzta ebben a kategóriában ne képzelje el senki hogy esélye van, jó van akinek van esélye aki kellőképpen ellensúlyozni tudja, de olyan pasi akit ő nem egyenlő kategóriába sorol az vesztett ügy, ezek a lányok nem éppen észlények, nem kifejezetten érzelgősek, inkább anyagiasok és vélemény érdekek, attol függetlenül hogy külsőségeik azt sugallnák hogy sexuális téren ÁSZOK ahhoz képest 30% rosszabban teljesítenek mint a nagy átlag, Őket nem a valós emberi dolgok motiválják hanem inkább az elérhetetlen álomvilág, amiben ők próbálnak élni,
viszont elgondolkodtató az is hogy 16-18 éves csaj korát meghazudtoló külső adottságokkal 25-30 évesen vajon hogy fog kinézni? és mi az elképzelése az élettel kapcsolatosan amikor szegény valószínűségeloszlás alapján 1 vajas kenyeret tud "megfőzni" és a külseje mindig előtte jár ... és ez átlendíti a túloldalra...


Én azt javaslom ne csorogjon a nyálunk arra amit látunk, és nem érinthetjük meg, mert a látvány az csak kiegészítő, Főleg ha legbelül bűzlik.



Ágyő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése